kort och gott, Jenny

I'm baaaack!!!

Kategori: Allmänt

Äntligen! Nu är allt som det skall vara här på bloggen igen. Så nu skall jag göra mitt bästa för att kompensera er förlust av hela tre dagars förlust av underbara, kitchiga julkalenderavsnitt. Men först vill jag bara säga att jag lyckades vinna en auktion på Tradera härrom dan. Min egna julklapp till mig själv för en väl arbetad å flitig höst. Denna underbara, 50-tals inspirerade klänning!

Lääängtar tills den kommer med posten. Då skall ja gå runt i den hela dan, rulla håret på spolar och dricka martini med Frank Sinatra skrålandes ur högtalarna...
Nu skall jag dock inte låta er hållas längre. Dags att ta igen som e lost time. Här kommer en liteb best of the best som får representera de senaste dagarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: