kort och gott, Jenny

Body Pump Instruktör!

Kategori: Allmänt

YES!!

Jag klarade det!
Under tre dagar har jag svettas och pustat. Mina muskler har svidit, skrikit, nästan blött av smärta och efter en hel helg av bara styrketräning till eggande och kraftfull musik, är jag nu klar... Jag är BodyPump Intruktör!

Den glädje jag känner just nu, är näst intill oslagbar. Jag har testat mina styrkegränser till max och vet vad jag kan. Att stå inför ett gäng på 20 pers eller mer, och höra tjoandet, hejjaropen och att folk tar i för allt vad de kan, det är en obeskrivlig känsla det. "I'm a true beliver... " som en känd artist har sjungit i mina öron hela helgen, hehe. 

Nu sitter jag i soffan efter en god middag och bara låter tröttheten ta över. Kommer snart somna av ren utmattning. Sängen lockar med sina mjuka kuddar och omslutande tyg... Mmmmh, det låter för bra för att vara sant.

Natti natti...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: